fredag 9 februari 2007

Poncho und püssel...

Efter en minst sagt tuff dag på jobbet somnade jag en stund på eftermiddagen. Hel-skumt men skönt. Men sen har jag varit dessto mer produktiv, jag har nämligen....(trumvirvel)....stickat klart min poncho! Yll och Tyll-paketet låg som en underbar tröstande present och väntade på mig här hemma när jag kom in. Så efter en välbehövlig tupplur satte jag tänderna i innehållet. (Läs mitt enda nystan alaska.) Tyvärr har jag lämnat tillbaks syrrans kamera som jag haft på långlån så det kan dröja en stund innan bilder kommer, men jag lovar: Ni ska få se den! :) Jag tror att jag blev nöjd, ska inviga den imorgon på sushimiddag är det tänkt och efter det borde jag veta om jag gillar den.
Jag har också hunnit börja på en hundtröja som jag förhoppningsvis ska sälja och så har jag ägnat mig åt lite terapibroderi. En allt som allt ganska händelserik fredag med andra ord.

Imorgon ska jag sy en stickväska har jag tänkt och gå långpromenad med hundarna och fixa med ved. Sen väntar som jag redan nämnt trevlig sushimiddag, fast minus rå fisk (iaf för mig). Jag har nämligen väldigt svårt för sånt. Men jag tycker mycket om att bli bjuden på middag!

Inga kommentarer: