tisdag 6 mars 2007

Trött Tisdag


Om jag bara kunde lista ut varför jag är så trött! (Förutom den uppenbara anledningen, dvs. att mina hundar väcker mig 6:30 varje morgon och jag går och lägger mig alldeles för sent.)
Det blir så sega tråkiga dagar när man måste kämpa för att hålla sig vaken.
Jag har stickat lite på min blommiga ärm tills garnet tog slut. Jag orkade inte plocka fram nystvindan så jag startade en ny stickning istället. Så klart. Men jag tänkte passa på att sticka ett hårband till mig själv också medans jag har boken hemma. Snabbt går det också, jag har redan gjort en tredjedel. Vilket man kanske inte kan säga om mammas kofta. Jag har framstyckena kvar nu, kanske blir jag klar till helgen, vi får se. Hoppas för jag vill börja på ett par nya vantar med estniskt mönster och jag har lovat mig själv att mammas kofta måste bli klar först. Dessutom borde jag sy klart min blus. Men egentligen vill jag bara sova....tror att jag ska göra det nu.

Inga kommentarer: