tisdag 8 maj 2007

Koftig fläta eller flätad kofta, hur var det nu?

Så här långt kom jag igår. Kanske blir jag klar till barnets födelsedag på fredag. Men jag är skeptisk. Ärmar är så långa, mycket längre än vad man tror. Sen vet jag inte riktigt om den ska monteras med en dragkedja eller med knappar. Hur som hellst så måste det stickas någon slags kant fram. Nej den blir nog inte klar tills på fredag, jag ska ju jobba också inte bara sticka.

Jag är så seg idag, har inte ens varit ute och gått med hundarna än, värsta skandalen men jag känner mig förkyld och trött. Nu ligger dom och blänger på mig och tycker synd om sig själva. (Till mitt försvar bör tilläggas att de har varit ute och kissat två gånger på gården.) Nej jag vill krypa ner i sängen igen och läsa en bok men det går ju inte för sig, ut och hurtbulla dig nu göken!

Inga kommentarer: