torsdag 14 juni 2007

Bytesvantar


Titta vilka fina vantar som låg i postlådan i morse! Jag blev så glad. Perfekta färger och perfekt mönster för en Dödergök! Dessutom fick jag ett jättefint och gulligt kort och två fröpåsar.
Tack så mycket supergulliga Kajsa!

Mina egna byten går segt frammåt. Jag har fått min sjalkompis och jag har listat ut vad jag ska göra till henne, garn ska införskaffas när lönen kommer.
Sockorna växer en mönsterrapport åt gången, jag längtar tills jag är framme vid den roliga hälen.
Jag fick mail från min vantbyteskompis och hon tyckte om vantarna och de passade, det var roligt.
Annars går jag mest och klurar på lite sömnad, men jag måste hitta det perfekta tyget först och det är en omöjlighet i min lilla stad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååååå vilka fina vantar. Lyllo dig! ;)

Kajsa sa...

Oj, gick det så snabbt att skicka, vad bra! Jag blir så glad att du blev glad :)Väntar med spänning på mina egna vantar! Ska till Italien i två veckor nu, så jag kommer bara gå och tänka på om de ligger där när jag kommer hem :)

Anonym sa...

Vilken jättefin färg! Jag måste lära mig att sticka så att jag också kan vara med!