lördag 9 juni 2007

Rosa romantik

Här är den, min rosa bytessocka. Jag har bestämt mig för att tycka om den även fast den inte ser ut som på Knitty-bilden. Nu har jag en kvar och det är bäst att jag lägger upp till den omedelbart medans jag kommer ihåg hur jag gjorde.

Som tack för allt barnvakteri fick jag en väldigt fin zinkhink från indiska av min syster igår. Naturligtvis kunde jag inte låta bli att göra en liten plantering i den. (Men nu får det vara nog, inga fler sommarblommor för mig!) Rosa och limegrönt även i den här så klart och så lite blått när kyndelsporren börjar blomma.
För mig kan det inte bli mycket vackrare än så här. Men idag är det alldeles för varmt för att vara ute och njuta av all blomsterprakt. Efter förmiddagens utomhusvistelse har jag värmeutslag lite varstans. Inte skönt nej!
Vi ska ha en romantisk kväll med jordgubbar ost och vin i trädgården mannen och jag, väldigt trevligt. Hoppas att ni också får en mysig lördagskväll!

Inga kommentarer: