söndag 26 augusti 2007

Prinsess update

En rosa socka är klar. Jag kommer att kalla dem för prinsess-sockorna. Jag är sjukt nöjd. Det återstår att se om garnet håller för slitage. Jag tror faktiskt att jag ska försöka skriva ner mönstret medans jag stickar den andra och om det blir begripligt kanske jag delar med mig av det. Nu gäller det bara att få dem att fastna på bild också. Jag har en plan om att låna min svärmors kamera på tisdag. Kanske finns det två rosa prinsess-sockor då, vem vet. De var iaf perfekt tv-stickning och en sån måste man ju ha när det är friidrotts VM.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra vad du är bra, det är så kul att läsa din blogg, vackra bilder och härlig text.
Kram

Dödergök sa...

Tack så jättemycket, vad glad jag blir över att någon gillar det jag skriver! :)