måndag 14 januari 2008

Nästan som en födelsedag!



Idag låg det två paket i brevlådan.Två fantastiska paket med fantastiskt innehåll. Det ena paketet hade jag ju betalat helt själv så jag visste ju vad det innehöll. Det andra paketet kom som en överraskning från en utav mina bloggläsare. Helt galet och väldigt uppskattat. När det blir mer fotovänligt väder ska ni få se innehållet i mina paket.

Nu ska ni inte tro att jag fiskar efter fler paket, jag blir alldeles underbart glad av alla era fina och roliga kommentarer! Tack så mycket!

När vi ändå pratar om paket kan jag meddela att mina PIF-presenter är klara, den sista piffen ska bara fixas och sen bär det av till posten. Kommer ni ihåg vilka ni är som ska få mina presenter? I annat fall blir det en äkta överraskning för er? ;)

Jag ska jobba idag, det känns lite ovant nu efter allt jullov och sjukdom. Det är ovant att bara klä på sig respektabla kläder. Som tur är blir det en mjukstart med bara två lektioner, so och bild.

Jag laddar med Miss Li och lite sockstickning. Ikväll kommer mannen hem och före det ska jag leka med systern och systerdottern inte dumt alls.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, paket i posten är alltid kul - även om man betalat det själv ;) Ja, man vet ju INTE hur det är innan man har det i händerna, eller hur? hm... har funderingar på garn - z-tvinnat för jag vill testa tvåändstickat med RIKTIGT garn ;) Med vanligt - när jag testade för 80år sedan ungefär... meddelar inte min ålder, nej... hihihi...
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som dock önskar att hon hade varit en PIFvän till dig ;)

Kajsa sa...

Gud vad spännande att bara få ett oväntat paket sådär! Tycker det ska bli jättespännande att se vad det är i det. Hoppas på sol imrogon så att du kan fota :)

Efwa - Medea sa...

Blir så inspirerad av alla färgglada projekt du har gjort och gör. Finns du på Ravelry? Vore kul att se dina projekt där i så fall. Jag heter Medeas...

Anonym sa...

*ler*
Kanske inte som "Nästan som en födelsedag", men du har fått en award av mig ;) Tycker du förtjänar den!
Må så gott... värmländskan... kramis och inspirera och gläd mig ännu mera ;)