lördag 10 maj 2008

Fredagsbilder

Sjalstickning, Cuba Libre och en lillasyster med oanade talanger (vem visste att hon kunde alla Kristet Utseende-texter utantill?) samt punk på stereon. En mycket angenäm fredagskväll fick avrunda en jobbig arbetsvecka.
Och medans mannen och lillasystern gick ut på krogen stannade jag hemma med alla hundar och lyssnade på Joy Division innan jag gick och la mig.
Det blir inte mycket bättre än så.

Fördelen med att stanna hemma och lyssna på Joy Division istället för att gå på krogen är att man vaknar pigg som en mört, nykter och utvilad dagen därpå och man hinner med allt möjligt trevligt. Långpromenader,utomhusstickning och hundvalpsbus tex.

Imorgon fyller systerdottern år, boleron hinner inte bli klar tills dess, jag har börjat om nämligen men hon ska få en barn-fågelbok också så helt utan moster-paket blir hon inte det lilla grynet.

I veckan borde det dyka upp lite stickrelaterade bilder, bara så att ni vet! ;)


1 kommentar:

Lapp-Lisa sa...

Kan hända verkar det lite långt efteråt, men jag håller på att läsa ikapp på din blogg och kunde ju inte låta bli att skriva några ord när Kristet dök upp i en (till stora delar) stickblogg. =)