söndag 11 januari 2009

Presenter blommor och mys

Igår firade jag vännen Å:s födelsedag så där lite i förskott. Klicka upp bilden så ser ni bättre vad hon fick. Garnet är helt ljuvligt och stickorna går heller inte av för hackor. Tänk att det här är året när vi fyller 30, helt galet...
Vi åt fisksoppa och chokladmuffins med cream cheese-frosting, vi pratade, stickade, virkade, designade brudbukett (det är vännen Å som ska göra min bukett och det kommer att bli så sjukt bra) och helt plötsligt var klockan jättemycket. Vi har med andra ord hur mycket som helst att prata om fortfarande fast vi snart känt varann i 24 år. Idag är jag jättetrött men det var det värt. Tack för en mysig kväll vännen!

Jag lyxade här om dagen när jag var och handlade, en förpackning rosa tulpaner och ett gäng grönvita rosor. Krispigt och vackert och pinnen med kronan som syrran gav mig i julklapp passade så bra in. Ibland krävs det så lite för att jag ska bli riktigt glad.



4 kommentarer:

frisky frog sa...

Grattis och välkommen i gänget! Jag kan varmt rekommendera det...

Annika sa...

Hej!
Jag kan väl också säga välkommen i gänget - men med marginal! Jag var helnöjd när jag äntligen fyllde 30 och så har det fortsatt att kännas. Är 53 nyss fyllda och det är fortfarande väldigt ok.

Garnet ser läckert ut! Det står på min inköpslista. Men fick inte din kompis även ett stickfodral? Det var snyggt! Jag antar att du har knopat ihop det.

Lycka till med giftermål och din egna 30-årsdag. Det ser ut att finnas bra förutsättningar att år 2009 blir ett bra år för dig!

MVH /Annika

fale artut sa...

Det är nu det roliga börjar! När man inte bryr sig å mycket i vad andra tror och tycker! Så härligt att ni hade det så bra! Sug på den känslan och behåll den!

antfarm sa...

Tack själv så mycket för god mat och fin fina presenter.

Det var jättemysigt!

/Tant Å