söndag 12 juni 2011

"Damn I wish I was a lesbian"







Det var den bästa dagen igår. Som sen följdes av den bästa natten med fnittriga samtal ute i den ljusa Juninatten. Ända tills natten övergick i morgon och göken gol. (Även om det bara var jag som hörde den.) Ibland slås jag av hur fint det är att bara leva och hur lyckligt lottad jag är som har världens finaste Lina.


Idag har det varit segt men samtidigt så värt det.


http://www.youtube.com/watch?v=VJU1bbBC3g8 Den här sången är till dig Lina! (Och till alla er andra som någon gång haft en bästis.)

2 kommentarer:

myzpyz sa...

va fint du skriver, lycklig är den som får ha dig som vän!
kramar o kärlek

Anonym sa...

I går var jag i Orsa, idag i Rättvik. Undrar så vart min handarbetande favoritbloggare bor någonstans. Själv bor jag i Västerbotten men befinner mig just nu i Furudal med mina härliga ungar för hockeyläger. Stickandes på Swallowtail sjal, inspirerad av dig! Tycker det känns häftigt att du finns i närheten just nu! Allt Gott till dig och TACK för all inspiration!
// V